کدو
بامیه
نون لواش رو حذف کن نون سبوسدار جایگزینش کن
سعی کن همیشه وقتایی که قندت بالاست کندر تلخ بجووی برامن که جواب داده
نخوردن قند😜
دارچین
تند تند آب بخور و راه برو
کدو و شوید اینا به شدت قند وپایین میارن تو برنامه غذاییت بزار حتما..مخصوصا شویدوماست خیلی خوشمزس
قند مصنوعی حذف کن اصلا تامیتونی نخور
من خودم همین کار کردم نوشابه و شربت و این چیزا حذف کردم کمتر کردم آمد پایین خداروشکر
خیار و هویچ خوبه و اینکه تو خونه یه ۵ یا ده دیقه راه برو و دوتا دستات و بالا و پایین کن
هیچی به سرعت قندو پایین نمیاره جز رعایت رژیم غذایی گلی
شنیدم بادام خوبه
کنجد خوبه اینا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.