قندم ۱۱۰خیلی هوس پیتزا کردم

۱۰ پاسخ

متنفرم از پیتزا...
از وقتی باردار شدم از فست فودی بدم اومده البته ساندویچ میخورم...

شده ۱۴۰

نمی خورم الان نگاه کردم بالا رفته بود نخورم بهتره

پیتزا پروتئین سرچ کنید دستورش میاد
نونش از دال عدس یا کینوا درست میشه،یعنی آرد گندم نداره
برای تاپیک هم مرغ و قارچ و سبزیجات دیگه بریزید
پنیر هم مشکلی نداره

رعایت می کنم چیزی که قند داره نمی خورم ازنان سبوس دار استفاده می کنم

قندت کنترل کن بیاد پایین🥲

بخور گلم آشکاری نداره سبزی جات سفارش بده اما نوشابه استفاده نکن نه سوس

اگر خیلی هوس داری شکم خالی نخور نوشانه اصلا باهاش نخور پیتزا مرغ در حد یه برش بخور

منم قندم ۱۰۲بود دکتر پرهیز و رژیم داد نون سفید و‌کامل حذف کردم قندی حتی کشمش و عسل خرمارو… حذف کردم اصلا فست بود نخوردم شد۹۷ دوهفته بعد ولی بازم گفت بالاعه

سلام عزیزم شما ویار دارید تو 7 هفته ؟تو 6 هفتم داشتید ؟؟ببخشید باد گلو هم خیلی میزنید یا نه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته دهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابتسام مامان ابتسام هفته یازدهم بارداری