چطوره ؟قدم ۱۷۹هست

تصویر
۹ پاسخ

ب نظر من بد نیس اما اگه ازاین قشنگتر هم هس یه انتخاب دیگم داشته باش جیگرت برم

شیک.

عالی

وزنت چنده

قشنگه خوشم اومد😍

خیلی عالیه سورمه ای هم خیلی رنگ شیکی هست

پیج داره بفرست

قشنگه و البته خب سلیقه ای هستش من در کل طرحهای درشت شلوغ رنگا رنگ نمی پسندم

بنظرم خیلی ساده است وستش یکم طرحش شلوغ باشه شاید قشنگتربشه

سوال های مرتبط

مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان اقا پسر مامان اقا پسر ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی
مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان اوینا مامان اوینا ۲ سالگی
مامان جوجه کو چولو مامان جوجه کو چولو ۳ سالگی
مامان دختری مامان دختری ۳ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۲ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۲ سالگی
مامان گوگولی🥰 مامان گوگولی🥰 ۲ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی