سلام خانما کیا تا حالا ازمایش تیروئید دادن باید ناشتا بری

۱۰ پاسخ

تیروئید ناشتایی لازم داره ۱۲ساعت

بله من رفتم گفت باید ناشتا باشی و دو ساعت از بیدار شدنت گذشته باشه

من ناشتا میرم قرص تیروئید هم اگه قبلاً مصرف میکردی میتونی بخوری یا نخوری ولی اگه خوردی یا نخوردی به دکتر بگو موقع چک کردن آزمایش

نه عزیزم نیازی به ناشتایی نیست

من هر دفعه رفتم گفته ناشتا باید باشی

بله باید ناشتا باشی واینکه نیم ساعت قبل از آزمایش یکم فعالیت داشته باشی

فرقی نمیکنه .ولی ناشتا باشه بهتره

نه عزیزم فرقی نمیکنه من هر وقت میرم آزمایش تیروئید بدم صبحانه میخورم بعد میرم

سلام. آره عزیزم

نه عزیزم
ناشتایی نداره
اما ۷۲ ساعت قبلش نباید داروهای ویتامین گروه ب مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۸ ماهگی
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری