تیروئید ناشتایی لازم داره ۱۲ساعت
بله من رفتم گفت باید ناشتا باشی و دو ساعت از بیدار شدنت گذشته باشه
من ناشتا میرم قرص تیروئید هم اگه قبلاً مصرف میکردی میتونی بخوری یا نخوری ولی اگه خوردی یا نخوردی به دکتر بگو موقع چک کردن آزمایش
نه عزیزم نیازی به ناشتایی نیست
من هر دفعه رفتم گفته ناشتا باید باشی
بله باید ناشتا باشی واینکه نیم ساعت قبل از آزمایش یکم فعالیت داشته باشی
فرقی نمیکنه .ولی ناشتا باشه بهتره
نه عزیزم فرقی نمیکنه من هر وقت میرم آزمایش تیروئید بدم صبحانه میخورم بعد میرم
سلام. آره عزیزم
نه عزیزم
ناشتایی نداره
اما ۷۲ ساعت قبلش نباید داروهای ویتامین گروه ب مصرف کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.