خانما با یبوست بارداری چیکار میکنید

۷ پاسخ

آب ولرم در طول روز زياد ميخوريم

همنیجوری سر میکنم داغونم 😂🫡🤦

فقط روغن زیتون استفاده کنید خیلی خوبه

شربت لاکسی ژل
شیاف گلیسیرین( البته شیاف بهتره)

من خیلی اذیت میشدم برام شربت لاکسی ژل نوشت و راحت شدم

من سر اولی بیچاره شدم... الان ولی از اول که شیاف پروژسترون برام نوشت برا دردهای قاعدگی ک داشتم خدا و شکر اصلأ یبوست نشدم خیلی راحتم

خدارو شکر این کی شامل من نشده تا الان

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان pnah مامان pnah ۱ ماهگی
مامان مهان👧🏻 مامان مهان👧🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 روزهای ابتدایی تولد