۱۱ پاسخ

اصلا کم نیست خیلی نرماله.اگه از سونو میپرسیدی ام میگفت بهت نرماله.مگر اینک خودش بهت گفته باشه کمه

سلام فعلا ننوشت

منم امروز ۱ک ۶۳ بود برام لیدی نوشت برا شما ننوشت؟

عزیزم سونو داپلر بده حتما

هرروز تخم مرغ بخور صبحانه شیر موز زیاد بخور توش بستنی ام بریز

داپلر دادی؟ شاید نیاز به آسپرین داشته باشی خیلی کمه استراحتتون زیاد کن به چپ خیلی بخواب پروتئین زیاد بخور گوشت گوسفندی بگیر کباب کن بخور خوراک لوبیا چیتی درست کن بخور

لیدی میل بخور آجیل تخم مرغ ابپز

فرنی
بادوم
کباب کوبیده

دکتر لیدی میل نداده؟

آجیل بادوم زیاد بخور

خیلی کمه سونو داپلر بده هر چه سریعتر

سوال های مرتبط

مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری