معمولا ۶ تا ۹ هفته باید بری
قطعا
انشالله
زود رفتی
برای قلب اخر ۸ هفته خوبه
آره عزیزم زود رفتی
من ۵ هفته رفتم گفت کلا حامله نیستی 😂
سلام عزیر نه هنوز زوده تشکیل میشه
بله عزیزم شما زود رفتی باید دو هفته دیگه بری
۵ هفته بودی رفتی؟
اره عزیزم چرا نشه شماهم مثل من سونو با سن پریودیتون اختلاف داره ناراحت نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.