بنظرتون قلب تشکیل میشه🥹

تصویر
۹ پاسخ

معمولا ۶ تا ۹ هفته باید بری

قطعا
انشالله
زود رفتی

برای قلب اخر ۸ هفته خوبه

آره عزیزم زود رفتی

من ۵ هفته رفتم گفت کلا حامله نیستی 😂

سلام عزیر نه هنوز زوده تشکیل میشه

بله عزیزم شما زود رفتی باید دو هفته دیگه بری

۵ هفته بودی رفتی؟

اره عزیزم چرا نشه شماهم مثل من سونو با سن پریودیتون اختلاف داره ناراحت نباش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته دهم بارداری
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی