سلام خانما..ماهی تو پنج هفته ضرر داره؟

۴ پاسخ

هیچ چیز ضرر نداره فقط نباید بیش ازحد مصرف کنی

ماهی قزل اگه هست بخور باخیال راحت.

قزل پرورشی فقط بخور

سلام اتفاقا خوبه. هفته ای یه کف دست بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته نهم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری