۱۸ پاسخ

شربت لاکسی ژل بخور. یه قاشق هم فایده نداره. هر بار قشنگ ۴ ۵ قاشق بخور

شیاف بگیر استفاده کن هر چه زودتر بهتر من ۱۴ روز بعد دستشویی کردم جر خوردم دردش هنوزم باهامه

خامه بخور
شیرینی خامه ای اگه قند نداری
شربت لاکسی ژل
اگرم اذیتی واسه اینکه بیاد اول شیاف گلیسرین استفاده کن

پس چطور مرخصت کردن

از داروخونه شیافتشو بگیر من گرفتم بعد دوبار استفاده کار کرد

من کمپوت گلابی خوردم خیلیی خوب بود اینو امتحان کن

شما سزارین اختیاری کردی چقد پول دادی دکتر بیمارستان هم گرفت هزینه یانه بچه بریچ بود

با غذا ت روغن زیتون بخور
خاکشیر بارهنگ

شربت و شیاف
انجیر بخور

سوپ جو درست کن راه برو بدون فعالیت باشی یبوست میگیری

تنها چیزی ک رو من جواب داد شیاف بیزاکودیل بود ولی دهنمو صاف کرد جوری روون شده بودم از توالت پا نمیشدم حدود ۴ تا ۵ روز شکمم کار نکرد

فقط کمپوت گلابی بخور

شیاف دکلو فناک هم دردت کم میشه هم یبوستت برطرف میشه

شیاف گلیسرین استفاده کن

انجیر خشک خیس کن آبش و بخور انجیر هم بخور سریع شکمت کار میکنه

شربت بمن دادن یه ماه بیرون روی شدید داشتم 😐میدویدم تا شستشویی

مگه تو بیمارستان برات شیاف نزاشتن؟

شربت و قرص بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی