مامانا شیرینی نخودچی نفخ داره؟

۲ پاسخ

وا یعنی تا الان بعضی از چیزهارو نمیخوری...من تا ۴۰ روزگی پرهیز کردم دیگه بعد از چهلم همه چی میخورم بخور بزار بچت عادت کنه

آره به شدددت

سوال های مرتبط

مامان خوش قدم خانم🎀 مامان خوش قدم خانم🎀 ۵ ماهگی