من ازمایش بتام مثبت شده میشه بگید چه کارایی نباید بکنم چیا نباید بخورم

۹ پاسخ

انار خیلی خوبه

مویز بادام پسته گردو انجیر خشک عناب سیب تخم مرغ ابپز بخور اب جوشیده و ولرم

موقه دراز کشیدن و بلندشدن نشستن

قربونت برا منم دعا کن خدا ی نی نی بهم بده

زعفرون...جگر...کله پاچه...دارو گیاهی
داروهای شیمیایی هیچی نمیتونی بخوری مگه دکتر بهت بده رفتی حموم خودتو با آب گرم زیاد نشوری کمرت داغ نشه

جارو برقی نکش کار سنگین انجام نده بیشتر استراحت کن تا جاش سفت بشه

نزدیکی نکن تا بری دکتر ببینی اجازه میده یا ن

چیزای خیلی گرم و جگر و اینا نخور کار سنگین نکن از جایی مراقب باش یهو نپری خلاصه خیلی باید مراقب باشی تا چهار ماهگی

چیزای گرم مثل زعفرون و دمنوش نخور

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو❤️💙 مامان نینی کوچولو❤️💙 هفته شانزدهم بارداری