رابطه بهتره تا سه ماه اول نداشته باشی ، دارچین ، هل ، هویج ، عسل ، جگر ،زعفران ،کنجد هم نخور ،بیشتر استراحت داشته باش حمام هفته آب دوبار دوش آب داغ نگیر آبش ولرم باشه زود هم بیا بیرون
زعفرون و اب هویج و جگر نخور
اسیدفولیک و ویتامین d3 رو مرتب استفاده کن
تحت نظر باش
تا۳ماه تموم نشده علنی نکن
چند هفته ای
رابطه میشه داشت یا ن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.