بچه ها دکتر ب شماهم اسپرین داده

۲۰ پاسخ

اره از 12هفته میخورم بارداری قبلیم هم میخوردم

به منم چندروزه که داده ولی فکر کنم چون قبلا هم پلاکت هام پایین بود الان دارم خون دماغ میشم

آره من از هفته ۱۲ میخورم

شبی ۲تا میخورم

منم از همون اول دادن شبی بعد شام دوتاباهم میخورم تا ۳۶ هفتگی واسه خون که لخته نشه میدن

منم از هفته ۲۵ میخورم قبلش داده بود دکترم نخوردم چون می ترسیدم

من از پنج هفته خوردم

ن چرا میدن؟؟

به من که از همون اولش داد

آره منم میخورم از هفته 16

اره من از ۱۸ هفته

منم شبا میخورم ولی به نظر شما شب وروزش فرقی نداره؟

نه من نمیخورم

منم از اول بارداری میخورم

من روزی دوتا میخورم

اره عزیزمم
شبی دوتا باید بخورم

نه برا چیه

من ازاول بارداریم استفاده میکنم

بله بمن از هفته ۱۸ داده
افزایش شریان رحمی‌داشتم

بله از هفته ۱۲

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پویان خان مامان پویان خان روزهای ابتدایی تولد