اره از 12هفته میخورم بارداری قبلیم هم میخوردم
به منم چندروزه که داده ولی فکر کنم چون قبلا هم پلاکت هام پایین بود الان دارم خون دماغ میشم
آره من از هفته ۱۲ میخورم
شبی ۲تا میخورم
منم از همون اول دادن شبی بعد شام دوتاباهم میخورم تا ۳۶ هفتگی واسه خون که لخته نشه میدن
منم از هفته ۲۵ میخورم قبلش داده بود دکترم نخوردم چون می ترسیدم
من از پنج هفته خوردم
ن چرا میدن؟؟
به من که از همون اولش داد
آره منم میخورم از هفته 16
اره من از ۱۸ هفته
منم شبا میخورم ولی به نظر شما شب وروزش فرقی نداره؟
نه من نمیخورم
منم از اول بارداری میخورم
من روزی دوتا میخورم
اره عزیزمم
شبی دوتا باید بخورم
نه برا چیه
من ازاول بارداریم استفاده میکنم
بله بمن از هفته ۱۸ داده
افزایش شریان رحمیداشتم
بله از هفته ۱۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.