۶ پاسخ

من اجیل_بستنی _عدسی _نخود لوبیا زیاد استفاده کن _تخم مرغ آب پز_حلیم

من یه لیوان پر گردو و ۳ یا ۴تا دونه موز دوتا قاشق شیره خرما یه بطری شیر با هم میکس میکنم میشه شیرموز انقدر هم خوش مزه میشه برای بچه هم خوبه بستی و عدسی آبگوشت و تخم مرغ ابپز هم میخورم اینا خیلی خوبن

من یه لیوان پر گردو و ۳ یا ۴تا دونه موز دوتا قاشق شیره خرما یه بطری شیر با هم میکس میکنم میشه شیرموز انقدر هم خوش مزه میشه برای بچه هم خوبه بستی و عدسی آبگوشت و تخم مرغ ابپز هم میخورم اینا خیلی خوبن

بستنی عالیه

ابگوشت
حلیم
اجیل
کباب سینه و گوشت
آش مقوی

تخم مرغ اب پز،اجیل،بستنی،گوشت و مرغ کبابی

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🩵 مامان فندق کوشولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی