شما کره بخور رااااااحت
منم یبوست داشتم رفتم دکتر بهم شربت داد اون ومی خورم باز بهترشدم
علاوه بر روشهایی که دوستان گفتن برگه زردالو هم میتونی تو آب خیس کنی روزی دو سه تا بخوری.
سبزی خودن هم کنار غذات باشه.
پیاده روی هم نداشتی در حد چند دقیقه تو خونه هم تاثیر داره
تا میتونی آب ولرم بخور
آلو خیس کن
کیوی
سوپ جو
پیاده روی روزی نیم ساعت
طبیعیه عزیزم روزانه پیاده روی سبک داشته باش آلو بخارا کیوی
آب هویج به مقدار کم آبمیوه جات طبیعی بخور خوب میشی
انجیر.الوبخارا.کیوی. چیزای ملین طبیعی بخور عزیزم
آلو بخارا و کیوی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.