یبوست گرفتم باید چکارکنم؟

۷ پاسخ

شما کره بخور رااااااحت

منم یبوست داشتم رفتم دکتر بهم شربت داد اون ومی خورم باز بهترشدم

علاوه بر روشهایی که دوستان گفتن برگه زردالو هم میتونی تو آب خیس کنی روزی دو سه تا بخوری.
سبزی خودن هم کنار غذات باشه.
پیاده روی هم نداشتی در حد چند دقیقه تو خونه هم تاثیر داره

تا میتونی آب ولرم بخور
آلو خیس کن
کیوی
سوپ جو
پیاده روی روزی نیم ساعت

طبیعیه عزیزم روزانه پیاده روی سبک داشته باش آلو بخارا کیوی
آب هویج به مقدار کم آبمیوه جات طبیعی بخور خوب میشی

انجیر.الوبخارا.کیوی. چیزای ملین طبیعی بخور عزیزم

آلو بخارا و کیوی خوبه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان بَشه هرکول🐾 مامان بَشه هرکول🐾 هفته ششم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری