😭😭😭😭بیچاره شدیم به خدا من یوبس میشم الو میخیسونم شب تا صبح صبح میخورم ابشو بعد شل میشم🥲😂
من لاکسی ژل میخورم هم برا سوزش معدم خوبه هم یبوست
برگ الو الوبخارا کمپوت البالو الوچه رو بپزین حتما بپزین خیس شده جواب نمیده با نبات سفید بپزین بخورین منو دعا میکنین
لواشک😂
من هرچی خوردم بی فایده بود فقط مربای انجیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.