۵ پاسخ

😭😭😭😭بیچاره شدیم به خدا من یوبس میشم الو میخیسونم شب تا صبح صبح میخورم ابشو بعد شل میشم🥲😂

من لاکسی ژل میخورم هم برا سوزش معدم خوبه هم یبوست

برگ الو الوبخارا کمپوت البالو الوچه رو بپزین حتما بپزین خیس شده جواب نمیده با نبات سفید بپزین بخورین منو دعا میکنین

لواشک😂

من هرچی خوردم بی فایده بود فقط مربای انجیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته هشتم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دُرین🐣 مامان دُرین🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سومین معجزه😍 مامان سومین معجزه😍 هفته هفتم بارداری
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وپنجم بارداری