مامانا میشه واسه یبوست اوایل بارداری بگید چی خوبه؟

۸ پاسخ

من دکتر تغذیه و ماما رفتم گفتن چند تا انجیر رو از شب قبل بزار تواب خیس بخوره. و ناشتایی بخور . آب سرد ناشتایی یبوست میاره آبش گرم باشه بزار بیرون یخچال باشه

من آلو خشک رو میپزم نمک میزنم میخورم واسه من ۵ روز یه بار اونم خیلی کم بود الان درست شده تقریبا اب و مایعات زیاد بخور میوه بخر برنجم کم بخور چون بیشتر زیر سر این برنج

شیر و خرما شبا بخور اگر حالت بد نمیشه ،انجیر خشک رو تو گلاب خیس کن بخور،صبح ناشتا هم یک لیوان آب ولرم بخور

من هر ۴ روز یه ته استکان برگ سنا میجوشوندم میخوردم فرداش کار میکرد

زردالو با انجير

راهکاری پیدا کردی بمنم بگو عزیزمم این انجیز اینا رو همه اثر نمیکنهه

انجير بنداز تو اب بذاريخجال صبح ناشتا بخور برگه هم همينطور

من لواشک میخورم

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس هفته چهاردهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اورهان 🩵 مامان اورهان 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد