خانوما آمپول ریه رو از چه ماهی میزنن شنیدم سه تا دوز داره

۴ پاسخ

من همین چند روز پیش زدم، هفته ۲۸.
دو دوز
روزی سه عدد سر ساعت

از 7ماهگی

امپول ریه برای کسای هست که سابقه زایمان زودرس دارن یا ممکنه زایمان زودرس بگیرن

من تازه زدم روزی ۳ تا دو روز

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی