سلام از آزمایش گلوکز

تصویر
۷ پاسخ

چن ساعت ناشتایی میخاد؟

به سلامتی

چیزی نیس خ راحته خوشمزه بود

تو هوای ازاد بشین اذیتت نکنه

منم الان انجام دادم خوب بود خداروشکر فعلا که حالم بد نیست

خوشمزه بود من که خوشم آمد 🌹

من دیروز انجام دادم طعمش خوب بود اونجور که میگفتن ازش بد نیست

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱۰ ماهگی
مامان Gandom🐣🩷 مامان Gandom🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سام مامان سام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستاره🎀👧 مامان ستاره🎀👧 هفته سی‌وهفتم بارداری