سلام از آزمایش گلوکز😅😅

تصویر
۶ پاسخ

خب من الان هوس کردم چیکار کنم 😂😂البته هفته دیگه باید برم ازمایش 😁

من جوابش عصری میاد دعا کن خوب باشههه

منم الان ازمایش دادم ولی برا من پرتقالی نبود لیمویی بود 😂

خوشمزس؟😄

این چیه میخوری مزش چجوریه؟

بسلامتیییییی

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱۰ ماهگی
مامان سبحان🧿❤️ مامان سبحان🧿❤️ ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سام مامان سام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان ستاره🎀👧 مامان ستاره🎀👧 هفته سی‌وهفتم بارداری