شیرخشک
پوشاک
مای بیبی

تصویر
۴ پاسخ

قیمتش الکی بازار که طلا کسی نمیفروشه.طلا میره مجدد بالا ولی باید صبور بود.قیمتش در اصل فعلا همون ۲۰ خورده ای چون تقاضا اومده پایین و این شرایط الکی شده ۱۷-۱۸ .‌‌‌

بازار تازه فردا باز میشه عزیزم
فردا مشخص میشه
این یک هفته بازار بسته بود روی ۱۷ خرید و فروش میشد
ولی در کل میگن میاد پایین

انشالله بازم میاد پایین

الان چند مگه خرید فروش میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ سالگی
مامان زیبا مامان زیبا ۶ سالگی
مامان 🍓امیررضا🍓 مامان 🍓امیررضا🍓 ۶ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۶ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۶ سالگی