قیمتش الکی بازار که طلا کسی نمیفروشه.طلا میره مجدد بالا ولی باید صبور بود.قیمتش در اصل فعلا همون ۲۰ خورده ای چون تقاضا اومده پایین و این شرایط الکی شده ۱۷-۱۸ .
بازار تازه فردا باز میشه عزیزم
فردا مشخص میشه
این یک هفته بازار بسته بود روی ۱۷ خرید و فروش میشد
ولی در کل میگن میاد پایین
انشالله بازم میاد پایین
الان چند مگه خرید فروش میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.