گوشت و دنبه نخود پیاز فراوان سیر و فلفل و نمک
ادویه هم زردچوبه و ادویه کاری دیگ سفالیمو پر میکنم ظهر 11 میزارم تا 9 شب میپزه
عصر رب شو میزنم بعد دوتا سیب زمینی کوچک
خیلی خوشمزه میشه 🫠
من اول پیاز رنده میکنم تفت میدم بعد گوشت و دنبه میزنم ادویه زردچوبه فلفل سیاه میزنم بعد رب میزنم تفت میدم شنبلیله و ترخون میزنم خیلی کم ...سیب زمینی و پیاز و سیر درسته و دوتا لیمو عمانی و گوجه درسته میزنم بش .نخود و لوبیامم میزنم بعد اب جوش میریزم تمام ....عالی میشه
با کره بپز ، ادویه هم آویشن بزن
من گوشت
پیاز بزرگ
یک دونه گوجه
یک دونه سیب زمینی
نخود
یک کم رب
یک تیکه دنبه
میریزم تو قابلمه
ادویه هم نمک زردچوبه فلفل قرمز و مزه اصلیش تو مرزه هستش میزنم
بعد دو سه ساعت که پخت
پیاز و گوجه و دنبه رو در میارم از قابلمه. با گوشت کوب میکوبمممم
بعد برمیگردونم تو قابلمهههه
یک رن و رو لعابی میده که چی😌😍
من گوشت و دنبه و پیاز خوب سرخ میکنم بهش زردچوبه و فلفل و ادویه گراماسالای هندی و ادویه مرغ دارم ب همه چی میزنم خوشمزه میشه بعد رب میزنم بعد ک سرخ شد آب میریزم در آخر ک آبگوشت پخت مرزه داریم محلیه یذره میریزم یذره جوشید خاموش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.