وای نه توروخدا سنت کمه طبیعی سخته برات
چند وقت پیش یکی اینجا 16 سالش بود رفت زایمان طبیعی مثانه و رحمش پاره شدن بچه دنیا اومد ولی خودش رفت اتاق عمل
و ی مزیت خوب طبیعی اینه ک بعد زایمان رابطه جنسی خیلی بهتر میشه
منم طبیعی بودم با اینکه درد نداشتم و بستری شدم ۱۲ساعت طول کشید درسته اذیت شدم بالخرع هر دوش سختی داره
ولی چون ایندفعه برای سرکلاژ رفتم اتاق عمل و بیهوشی رو تجربه کردم
فهمیدم چقد طبیعی بهتره
تازه سرکلاژ درد نداشت خود بیهوشی و موادش اینقد اذیتم کرد ک نگو
فک کن سزارین باشی با اون همه درد و مواد بیهوشی
زایمان طبیعی خیلی بستگی به شرایط فیزیکی مادر داره .. بعضی ها زمان درد و شدت دردشون زیاده بعضی ها نه پروسه زایمانشون کوتاهه برای همین راحت تره
در کل هر روش مزایا و معایب خودش رو داره با شرایط خودتون باید انتخاب کنید
تو پاسخ ها واسه یه نفر نوشتم نگا کن
راضیم از انتخابم
من که دهنم داره سرویس میشه انقد دارم میرم میام بیمارستان بلکه این بچه بدنیا بیاد🥴هربارم معاینه🫠
هر دونوع زایمان سختیای خودشو داره. طبیعی هم سختی داره .معاینه.انقباضای نزدیک بهم...شدت دردش.. ولی وقتی میاد بیرون همه دردا باهم میرن..برا منکه بااینکه خیلی سخت بود ولی خیلی خوب بود
تاپیک اخرم نظر بدین لطفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.