خانم کسی تو ۶هفته لکه بینی داشته

۴ پاسخ

من از 6هفته داشتم ودارم

برین سونو لکه و خونریزی تو بارداری خطرناکه شاید هماتوم داری

اره منم از ۴ تا ۶ هفته داشتم

اره من داشتم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق و پسته مامان فندوق و پسته هفته یازدهم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاهکار مامان شاهکار هفته سی‌ونهم بارداری