۱۲ پاسخ

عاخی وطن یاد پسر نبات افتادم دلم تنگ شد

یاد نبات افتادم
اونم اسم پسرش رو گذاشته وطن 😍
اینستا قطعه دیگه خبری ندارم ازش💔

ای جان دلم جوجه طلایی😘😍

ماشالله بهش اسم خوشگل وجدیدی هم داره

گل پسر خوشتیپ 💙خدا حفظش کنه گلم

ماشاالله 😍

😍😍چه نینی نازی چه بیلر قشنگی

چه اسم جالبی 😍😍🥰

وطنم پاره ی تنم😍

وطن اسم دختره یا پسر؟

چ‌ قشنگ

کپلکککک🧿😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی
مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی