سزارینی که اصولی باشه خیلی خوبه
چ طبیعی و چ سزارین روزهای اول سختی های خودشو داره
شیاف استفاده کن . حالا این سزارین نبود چی به سرمون میومد خوبه که هست
مخالفم درود بر سزارین😂😂😂😂😂
اره واقعا سخت و دردناک بود تا بیست روزشدید بود برام
چن روزه اول خیلی سخته و دردناک🫠
چرا من دارم میترسم
وای سه روز اولش که واقعا افتضاحه...چقد من زجر کشیدم
نسکافه یا اسپرسو بخور سردردت تموم میشه سردردش وحشتناکه واقعا
اولش سخته درست میشه کم کم مراقبت هم کن خودت
چرااا
همه راحت نیست براشون حالا فرقی نداره طبیعی یا سزارین!!!
ولی به پزشک و مراقبت خودتم خیلی بستگی داره
بشمااااررر
چراا؟خیلیم خوبه
چرااااا؟
چرا؟؟چیشده
چیشدع عزیزم
چرااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.