لعنت به سزارین

۱۷ پاسخ

سزارینی که اصولی باشه خیلی خوبه

چ طبیعی و چ سزارین روزهای اول سختی های خودشو داره

شیاف استفاده کن . حالا این سزارین نبود چی به سرمون میومد خوبه که هست

مخالفم درود بر سزارین😂😂😂😂😂

اره واقعا سخت و دردناک بود تا بیست روز‌شدید بود برام

چن روزه اول خیلی سخته و دردناک🫠

چرا من دارم میترسم

وای سه روز اولش که واقعا افتضاحه...چقد من زجر کشیدم

نسکافه یا اسپرسو بخور سردردت تموم میشه سردردش وحشتناکه واقعا

اولش سخته درست میشه کم کم مراقبت هم کن خودت

چرااا
همه راحت نیست براشون حالا فرقی نداره طبیعی یا سزارین!!!
ولی به پزشک و مراقبت خودتم خیلی بستگی داره

بشمااااررر

چراا؟خیلیم خوبه

چرااااا؟

چرا؟؟چیشده

چیشدع عزیزم

چرااا

سوال های مرتبط

مامان شاهان و شاهدخت مامان شاهان و شاهدخت ۲ ماهگی
مامان آیه🩷 مامان آیه🩷 ۹ ماهگی
مامان نبات💙و عسل🩷 مامان نبات💙و عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۸ ماهگی