چیکارکنم که زایمان طبیعی راحتی داشته باشم🥺؟

۸ پاسخ

شروع کن کارای خونه رو انجام بده جارو دستی و حالت سجده برو ورزش اخرای بارداری رو انجام بده پیاده روی کن و ماساژ پرینه انجام بده حمام داغ برو ان شاءالله راحت زایمان میکنی

فقط ورزش

هر شب پیاده روی برو و خرما تا میتونی بخور پله بالا پایین برو بشین پاشو زیر دوش گرم ولرم خیلی کمک میکنه

ورزش کن
رابطه داشته باش
ماماهمراه بگیر
برو بیمارستان خصوصی

میگن تو هفته های آخر پیاده روی و ماساژ پرینه و ورزش هایی مثل پله نوردی و اسکات و ورزش های یوگا و حرکت پروانه و چمباتمه و حرکت گربه خیلی خوبه منم از هفته آینده که برم‌تو ۳۸ مخام شروع کنم

زایمان نکنی 🤣

عزیزم زایمان نکن😂😂

هرشب پیاده رویی کن
دوش آب گرم
رابطه بدون جلوگیری
بزار هروقت دردات منظم شدن بعد برو بیمارستان

سوال های مرتبط