#فرزندپروری
#پوشک
#نوزاد
#ترک پوشک

تصویر
۸ پاسخ

ماشالله بزرگن دیگه من ۲سالگی گرفتم راحت مقاومت میکنه وخطا میده اینارا فقط مادرای گهواره میگن خطا که میدن باید ۲ ۳بار جیش کنن وقتی دعواشون نکنید تموم بگیرید بره بچه میفهمه دیگه

من پسرم و میخواستم سه سالگی بگیرم
ولی به اسرار اطرافیان دو سال و ی ماهگی گرفتم
انقدررررر راحت گرفته شد چون حذف میزد قشنگ
تا الآنم خطا نداده
به نظرم به آمادگی بچه ربط داره

من 3ماهه دخترمو از پوشک گرفتم اونم با آمادگی خودش تو سه روزم قشنگ گف ک جیش داره حتی پی پی هم همون دسشویی کرد بدون ترس ولی الان بعضی روزا اصلا نمیگه و جیش میکنه شلوارش 🥲

من که با این سن هنوز موفق نشدم ،خیلی سخته
دو روزه پوشکش نکردم دیروز یبار اومده دستشویی جیش کرده دیگه بقیش نیومد
امروزم یبار ،میگم ببرمت دستشویی نمیاد اصلا

من دو سالگی دخترمو گرفتم آمادگی داشته تا الانم به همچین مشکلی برنخوردم
کاملا بستگی به بچه و آمادکیش داره نه به سنش
بعضی بچه ها زودتر بعضی دیرتر و هیچ کدومشونم هم ایراد نداره

منم واقعا دلم میخواد بگیرم ولی اصلا امادگی نداره .. ازاونورم پوشکم خیلی خسته کننده شده
از اینورم این بچه همکار نمیکنه
نمیدونم بذارم بعد عید یا ۳سالگیش

دقیقا من بهمن برای باربد شروع کردم اولش اشتیاق اب بازی و استیکر داشت بعد یهو مقاومت کرد ۴ ساعت ۵ ساعت خودشو نگه میداشت داخل وسشویی نمی اومد میومد جیش نمیکرد
بعد میومدیم بیرون شلوارشو خیس میکرد
من اصلا باهاش برخورد تند یا دعوا هم نداشتم فقط میخواستم متوجه اون حس ها بشه یعنی علت و معلول ادرار کردن خیس شدن و اینارو متوجه بشه
کل اینا شاید یه هفته شد دیدم رفته تو فاز مقاومت پوشکش کردم ایشالا بعد عید دوباره امتحان میکنم

منم هنوز نگرفتم این مادرشوهرم چپ راست میگ اره بچه بگیر . یا میگ بلدنیست بچه یا بچه یوقت دست میزنه ب پوشکش میگ وای ببین بدش میاد اره پول باباش حرام میکنه اخه بگو بتونه منم گوش نمیدم هروقت امادگی داشت میگیرم

سوال های مرتبط

مامان عمر مادر مامان عمر مادر ۲ سالگی