فقط نخود بزنید لوبیا چیتی نزنید
من همیشه چی چی میزنم خیلی خوب میشه
ما فقط نخود میریزیم لوبیا نمیریزم تا حالا ابگوشت با لوبیا ندیدم
آره خوب میشه فقط قبلش خوب خیس کن یه دور هم بزار بجوشه آبش بریز بیرون چون اون آب آبگوشت تیره میکنه رنگشو
مگه آبگوشت لوبیامی زنن؟؟؟؟؟
اره عزیزم بد میشه انگار تو خورشت لوبیا گوشت ریختی مزه آبگوشت نمیده
فقط نخود بریز من گاهی لوبیا سفید ندارم فقط نخود میریزم
لوبیا سفید مگه میزنن تو ابگوشت🤔🤔 من همیشه با لوبیا چیتی یا لوبیا رشتی درست میکردم
من فقط نخودمیزنم
دمتون گرم ..من حتی لوبیاقرمزهم میریزم چقدرسخت میگیرید
من هیچوقت لوبیا نمیریزم
ما اصلا لوبیا نمیریزم😂🫠
من همیشه لوبیا چیتی میریزم
عزیزم بد نمیشه آبجی منم یه بار با لوبیا چیتی درست کرد، فقط کمتر بریز
نخود و سیب زمینی بذار
مگه ابگوشت لوبیا میزنین؟
ما فقط نخود استفاده میکنیم
فک نکنم خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.