۳ پاسخ

فرنی ،حلیم،تخم مرغ ابپز،شیرموز،کباب،سینه مرغ بستنی ،ابگوشت،معزیجات البته من خودم تخم مرغ و کباب و بستنی رو میخورم بقیه رو شنیدم خوبه😂خودم دوس ندارم

آبگوشت و حلیم. بستنی و شیر. بادام و بادام زمینی و تخم مرغ آبپز

تخم مرغ ابپز.اب گوشت .بستنی.حلوا .مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۴ ماهگی
مامان ❤️مهرسا و تودلی مامان ❤️مهرسا و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری