سلام دوستان برای وززن گیری جنین چی بخورم
وزن نی نی کمه🥺

۱۴ پاسخ

دکتر به من بیدی میل بستنی و شیرینی خامه فراوان توصیه کرد

من ماهای اخر پسرم ۴کیلو شده بود بستنی سنتی خیلی میخوردم با کباب

منم کم بود دکتر لیدی میل داد گف روزی دوتا تخم مرغ روزی صدگرم گوشت و مغزی جات و بستنی بخور🤣 همه اینارو بریزیم رو هم ک اسهال میشیم🤦🏻‍♀️

گوشت کبابی و شیر بادام عسل رو دست این دوتا نیست اصلااااا

کوبیده و بستنی
غذاهای گوشتی

👆👆👆

تصویر

وزنش چنده عزیزم

عدسی
ابگوشت
کباب مرغ
تخم‌مرغ ابپز
اجیل
لبنیات
دو سه تا خرما در روز
گردو
ماکارانی
سیبزمینی ابپز

هفتههای اخر بستنی و دلستر اگه قندنداری

بستنی چهارمغز شیربادووم ماکارونی دلستر معجون کباب چه گوشت چه سینه مرغ

من ال ارژینین ۵۰۰ روزی دوبار
اسپرین
لیدی میل روزی چهار اسکوپ
کلی غذای پروتئینی

حلیم خیلی خوبه
اجیل شور نباشه

وزنش چنده؟
تخم مرغ آبپز
مرغ گوشت
بستنی
چیزای مقوی دیگه

لیدی میل و ال آرژینین

چنده؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۹ ماهگی