قند خونم ۱۰۲
خیلی بالاس؟ چقدر باید رعایت کنم؟ کی ازمایش بدم باز

۴ پاسخ

من با ٩٤ قرص متفورمين ميخورم

مرز ۱۰۰ هست یه خورده بالاس برا من ۹۵ گفت لب مرز هست

خیلی زیاده برو دکتر احتمالا انسولین بدن بهت کلا قند و شیرینی برنج ماکارانی بزار کنار هرچی قند مصنوعی داره بزار کنار از نان جو استفاده کن

من ۱۰۷ بود انسولین میزنم
برو پیش دکتر غدد بهت دارو میده درکنارش رژیم هم میده

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی