۸ پاسخ

پس چرا برا من هر یه روزش یه هفته میگذره

ارع بخدا من میگفتم کاش هشت ماهم بود خیلی زود میگذره

والا موشک من خرابه قز قز میکنه😂 اصلا این هشت ماهگی تمومی نداره

نمی‌گذره واسه من الان دو ماهه انگار تو سی هفته هستم

برای من انگار نمیگذره
دلم میخواد زودتر دخترمو بغل بگیرم🥲✨️

واسه من که زود میگذره هنو وسیله هامو هیچی آماده نکردم

اره خیلی زود 🥲

نه انفاقا دور میگذره

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان شاهان و ماهان مامان شاهان و ماهان ۷ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی