خانما برا یبوست چی پیشنهاد میدین؟😥

۱۱ پاسخ

پرتقال
کیوی

کیوی حتما هرروز بخور
و سیب درختی با پوستش بخور

من هیچی روم اثر نداشت دیگه صب میخوام برم‌دکتر دارو بگیرم خیلی اذیتم

زردالو خشک

برگ زردآلو یا انواع آلو. انجیر خشک، کیوی، لواشک و مایعات زیاد

منم اسیرشم

من دیگه از یبوست همورویید داشتم میگرفتم که دکتر برام شربت لاکسی ژل نوشت ۸ساعتی میخوردم تا یکهفته الان دیگه چندروز یبار یه قاشق با یه لیوان اب میخورم روش خیلی خوبه، من خوراکی تاثیری روم نداشت

کیوی و انجیر و لواشک

شربت لاکسی ژل دوقاشق با یه لیوان آب بخور هر روز اوکیت میکنه

زردالو خشک. انجیر خشک.

انجیر ،کیوی ،زیتون

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان مهوا🌙💞 مامان مهوا🌙💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهی چوکولو 💙 مامان ماهی چوکولو 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری