شما جنسیت بچتون چیشد؟
بستگی به دکترت داره،واسه من قبول نکرد ،دراوردم اماچون ناخن میجوام خیلی اذیت شدم یه هفته پیش رفتم کاشتم،خداکنه اتفاق بدی واسه بچه نیفته
اره من ژلیش مبکنم
میگن باعث اوتیسم میشه من که میترسم با این که ۱۰ سال بود کاشت داشتم درآوردم
نه مواد شیمیایی داره اشعه یووی هم که استفاده میشه بذار بعد زایمان منم درآوردم
نه میگن نکاری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.