بچه ها میشه تو ماه من ناخن بکارم ؟

۶ پاسخ

شما جنسیت بچتون چیشد؟

بستگی به دکترت داره،واسه من قبول نکرد ،دراوردم اماچون ناخن میجوام خیلی اذیت شدم یه هفته پیش رفتم کاشتم،خداکنه اتفاق بدی واسه بچه نیفته

اره من ژلیش مبکنم

میگن باعث اوتیسم میشه من که میترسم با این که ۱۰ سال بود کاشت داشتم درآوردم

نه مواد شیمیایی داره اشعه یووی هم که استفاده میشه بذار بعد زایمان منم درآوردم

نه میگن نکاری بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد