برا انتی چطور آماده بشیم؟؟صبحانه چی بخورم؟؟خیلی بخورم یا کم؟

۷ پاسخ

آخه این چه سوالی می‌کنی 😂

کامل بخور عزیزم یه نوشیدنی شیرین هم حدود نیم ساعت بیست دقیقه قبل از سونو بخور ک تکون بخوره

کامل بخور عزیزم و چیز مقوی وشیرین تا نی نی همکاری کنه

آبمیوه شیرین وآب فراوان مثانه باید پر باشه

میتونی یه لقمه بخوری بعد بری سونو بهت میگن که ابمیوه بیاری ترجیحا انبه

یه رانی هلو بخر ببر همراهت اونجا ۳نفر مونده به نوبتت بخور

صبحونه کامل بخور اگه دوس داری تخم مرغ و خرما خوبه و مقویه
بعدش با خودت چیز شیرین ببر بخور تا بچه بیدار شه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و تودلی مامان مهدیار و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری