سلام قشنگا این قرص چه وقت باس بخوریم؟؟؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اینو میگم

تصویر

اخر شب ها

معده پر. من بعد ناهارم میخورم

اخه شما اگر ۲۵ هفته این دیگه نباید فولیک‌ اسید بخورین عزیزم
شما باید مکمل های آهن بخورین که مقدار فولیک‌اسید داخلش کمه 🤦🏻‍♀️
اگر خودسرانه گرفتین یا بهداشت داده اصلا مصرف نکنید مناسب هفته شما نیست

فولیک اسید ۵ باعث شکاف کام میشه
فولیک اسید ۱ باید بخوری . شبی یکی
از اول تا هفته ۱۵ باید باشه. بعدش آهن باید بخوری و مولتی ویتامین

قبل خواب
با فاصله از لبنیات و چای

اگه ایرانی شبی دوتا اگه خارجی شبی ۱دونه اهنه دیگه

دکتربهت داده؟

من قبل خواب ميخورم

قرص اهنه شبی یدونه

معمولا شب ها قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری