۵ پاسخ

نبابا 💩تو این عید تو این زندگی تو این کشور بی صاحاب.عید دیدنیمون مونده فقط😂

من خونه ی خواهرشوهرام و مادرشوهرم
ومامانم میرم همین

ما اصلا قبل این جریاناتم تصمیم داشتیم با فامیل قطع ارتباط کنیم عید دیدنی نریم الانم همونه نمیریم

خونه مامانم مادرشوهرمومامان بزرگموخاله های شوهرم دیگ جاییوندارم برم

میرم سبزوار با مادر شوهرم اینا خانه مادرش اونجا است هر سال فراذ میکنیم میریم ک کسی خونمون نیاد گرونه همه چی😅😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط