خانوما برای وزن گیری بچه چی بخوریم??

۴ پاسخ

هنوز زوده به فکر این چیزا باشی. الکی فقط خودت رو چاق می‌کنی و قندت میره بالا.
هفته ۳۰ به بعد.

کلا چیزای که پروتیین بیشتر داره بخور

هر چی که پروتئینش زیاده بخور
آجیل هم دکترا تاکید دارن بخوری

الان زوده خودت چاق میشی ۳۰ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی