۱۸ پاسخ

من از 87 شدم 97 الان زایمان کردم باید ببینم چطوری پیش میره

من ۵۷ بودم شدم ۶۵ . هیچی اضافه نکردم ۱۳ روز دیگم زایمانمه

من از 51 شدم 61 اما در ظاهر و از پشت انگار چیزی اضافه نکردم. طبیعیه فعلا بفکر سلامتی خودت و نی نی باش بعدش همه باهم رژیم و ورزش رو شروع میکنیم

کم میکنی عزیزم من ۹۰ خورده ای شده بودم بعد زایمان شدم ۷۸

منم ۱۸ کیلو اضافه کردم نگران نباش همه همینیم😬ایشالله بعد زایمان برمیگردیم به وزن قبل

خواهر شوهر من تو حاملگی ۲۵ کیلو اضافه کرد ولی بعد بارداری سری رف دکتر رژیم دوباره باربی شد

خودبخود نمیای پایین فقط خودبخود وزن بچه و اینا ک کم شه ورمت هم بعد دوماه میخوابه بعدش میشه وزن خودت ک باید با رژیم و مراعات کمش کنی

میگن شیردهی هم باعث کاهش وزن میشه
فقط چیزایی که پرکالرین و مفید نیستن مصرف نکن

منم از ۷۳شدم ۸۳😅عب نداره بابا بچه هامون سالم‌باشن کم میکنیم ایشالا

من از ۶۰ با سیکس بگ شدم ۸۶ با ایربگ🥲💔😂رژیم بودم یهویی مجبور شدم ولش کنم ولی چاق نشدم شکمم زیاد بزرگ نیس اما از درون دارم میترکم🥴😁

من از ۷۷شدم۸۶

منم وزنم اوایل بارداری۷۰بود الان شدم۸۲ بعد زایمان دوباره برمیگردی همون وزن اولیه ت.ولی باید رعایت کنی

وزن بالا جلوگیری از رشد جنین میشه خودت خیلی اذیت میشی ورم خوب نیس

من از ۷۲ شدم ۸۸ چی بگم جالب اینه چیز زیاد نمیخورم😥

برنج ونون وشیرینی کم کن

عزیزم من ۵۸ بودم شدم ۷۸ بیست کیلو اضافه کردم نگران نباش بعد زایمان کاهش وزن داری

منم از48شدم57

خود به خود میای پایین. بعدشم ایشالا با ورزش. من از ۷۱ شدم ۸۲

سوال های مرتبط

مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد