عکس کاتر و هم میزاری عزیزم 💟
استراحت ندم بد میشه ؟میخام الان درست کنم
عزیزم ارد ذرت همون نشاسته ذرته؟
دلم خواست🤤
عالی😍😍😍😍😍😍
با اجازه از دستور اسکرین میگیرم ❤️
شما خیلی کدبانویی ❤️
جون میده بیام خونتون مهمونی 😎😍💃🏻
چه بامزه و خشکل
هوس کردم برم تو کارشون درست کنم
فردا خودم رو به چالش میکشم
با ارد ذرت چطور شد؟طعمو مزه نداد؟
بی نظیره👌
عالی🤤😍
به به😍واقعا آفرین عزیزم
اینقدر خوشگلن که یه قوری چایی تازه دمو کم داره😍☕️☕️
من عاشق این شیرینیام ولی نمیتونم بخورم همیشه میپره تو گلوم😂😂😂
اوووووف خودتون درست کردین؟ عالی شده ایول
به به
چ خوشگل
باریکلا
درخواستم بده لطفا
اوفف افرین
میشه کاترو ببینم؟
چ عالی خیلی قیافشون قشنگ شده فقط منم انگارحوصله ندارم وبفکرڪثیف کاری بعدشم چون کلی ظرف واشپزخونه رویعدش یهم میریزم وحوصله تمیزکاریشونداریم
خیلی خوب و یکدست درست کردی
با اینکه علاقه ای به شیرینی ندارم
ولی به به 🥰
واای چقدر تاپیک ارامش بخشی😍
به به عالیه کدبانو
🤩 به به
عالی شده نوش جونتون
وای به به
به به هنرمند خانوووم👏🏻👏🏻👏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.