عاليه كدبانو
شيريني مورد علاقمه 🙊♥️
دستور مارمالاد رو میگین ؟
یه دقیقه چیزی درست نکن
دلم شیرینی خواست
نوش جونتون
چرا من این شیرینی رو درست میکنم خشک میشه؟
اووووف
وای مرسی ازین دستور
چقدم شیک درست کردی 🥰
توی توستر با چه دمایی و چند دقیقه ؟
لدتی ک در شیرینی پزی هست در انتقام نیست😅😅
حتما باید روغن جامد باشه اگه نباشه نمیشه درست کرد گلم ؟
به به کدبانو
من عاشق این جور شیرینی ها هستم
عزیزم توی فرگاز هم میشه درست کرد این دستورایی که گذاشتین؟؟دمای اونا چند باشه؟
عزیزم کلاش رفتی براشون
پودر قند از کجابخرم؟؟؟
شیرینی مربایی هیچ وقت فکرش نمیکرد یکی بهش بگه «قشنگم»
اوووف طرح و ببین😍
من عاشقه این شیرینی هستم ،به به😍😍😇
چه میکنه این بانو😍😍😍😍😍
کلی کیف کردم
درود بر شما بانوی با سلیقه و کدبانو. ممنون که رسپی ها رو میذاری. الهی که همیشه کام دلتون شیرین باشه و سال پیش رو زندگیتون مثل پیجتون شیرین باشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.