۱۰ پاسخ

نه به اجبار دارن از ۱ساعت پیش مغازه هارو میبندن امشب گفتن هیچ جا هیشکی حق نداره شادی کنه اتیش روشن کنه و رستورانی باز باشه
با این حال مغازه های لباسم بستن مردم بهونه نداشته باشن

از ساعت ۹ تا الان بازار بودم

دیروز عصررفتم خرید کردیم

من رفتم اومدم

نه دیگه ازعصربه بعدنریدخواهشاً
خطریه

اره کلی خرید دارم

عصر خطرناکه نرو جایی

من ک عصر میخام با پسرم برم بیرون

من عصر رو کنسل کردم خطریه

والا نمیدونم دو دل شدم

سوال های مرتبط