نه به اجبار دارن از ۱ساعت پیش مغازه هارو میبندن امشب گفتن هیچ جا هیشکی حق نداره شادی کنه اتیش روشن کنه و رستورانی باز باشه
با این حال مغازه های لباسم بستن مردم بهونه نداشته باشن
از ساعت ۹ تا الان بازار بودم
دیروز عصررفتم خرید کردیم
من رفتم اومدم
نه دیگه ازعصربه بعدنریدخواهشاً
خطریه
اره کلی خرید دارم
عصر خطرناکه نرو جایی
من ک عصر میخام با پسرم برم بیرون
من عصر رو کنسل کردم خطریه
والا نمیدونم دو دل شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.