غذاهای دریایی هم روی دختر تأثیر بد داره بعدش اذیت میشه
دکتربهم گفت لبنیات تخممرغ سویااجیل نخورم
حبوبات نفخشو بگیرم بعد بخورم
خیاروگوجه وکلم وکاهو نفخ اور هستن
من موندم چی بخورم فقط مرباهویج وعسل میخوردم شام ونهارمم رعایت میکردم بعد هرغذا چایی نبات با عرق نعنا میخوردم۲نوع قطره بهش میدم ولی بچم بازم کولیک داره
به لین نتیجه رسیدم بخورم نخورم نفخ داره چون یه دورس باید بگذره
من لبنیات و حبوبات و نوشابه نمیخورم
من کلا پروتیئین گاوی میوه های اسیدی و نفاخ دار و آبمیوه های صنعتی حبوبات نمیخورم و سروقت دارو هاشو میدم خیلی خیلی بهتر شده
حبوبات نخور
شیر و لبنیااات کلا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.