۶ پاسخ

ندارم خودم تمیز کاری میکنم

من هفته ای دو بار کلا میاد واسم کار میکنه در کل سال ۴ تومن دادم بهش البته کلا خیلی بهش حال میدم تو طول سال هم جنس هم پول

اگر همیشه میاد برات کار میکنه اره بدم یکم ۲۰۰ ۳۰۰ اگر فقط هید اومده ن نده

واسه من هفته ای یکبار میاد هربار یه تومن میگیره کلیم بهش خوراکی و وسیله میدم پار سال عید بهش دو تومن پول دادیم و یه بسته یه کیلویی آجیل و یه بسته شکلات و شیرینی امسال آجیل خیلی گرونه هنوزم نیومده واسه تمیزکاری ولی با این قیمتا یه تومن دو تومن پولی نمیشه واسش

امسال خووونه تکونی نکردم . پارسال یک میلیون دادم

من امسال کسیو نیاوردم ولی پارسال ۲۰۰ عبدی دادم

سوال های مرتبط