هیچی نه به خودم ن دخترم
مال من الکی هر سال بهونه میکنه که پول نقد پیدا نمیکنیم هیچی نمیده
چقدر این عکس گذاشتی فضاش قشنگیه جلو خونتونه
خدارحمتش کنه... پارسال فوت شده... ولی اگ بود عیدی میداد...
هیچ سالی به خودم هیچی نمیدن بهدخترمم عم هنوز نرفتیم ولی فک نکنم چیزی بدن
کاش یکی هم به من عیدی بده 🤣
هیچی نداد
مهم نیست برام
یه تومن من یه تومن ایلیا
هیچی اون اصلا نمیاد ک نوش ببینه منم نمیرم
به خودم ۱۵به پسرم ۳و دو دست لباس
گوه هزار تومن ندادن ۶تا عمو داره ۵تا عمه داره مادربزرگش هست هزار تومن ندادن پدر شوهرم ک فوت شدن هچی ب بچم ندادن نوه کوچیکشونه آلکی فقط میگن ما اینو دوس داریم فلان تا میبرم خونه مادر خودم مادرشوهرم همسایه مادرمه میزه بچه ازشون میگیره ک ما دوس داریم نوه ما همین مادر من برا بچم لباس خرید ۵تومنم عیدی داد ناهار عید مارو دعوت کرد ولی مادرشوهرم گفت ناهارتون خوردین بعد بیاین😐
اون دنیاست چیزی نداد منم فاتحه ندادم
خونه شمکه ازش مونده فروش نمیره چار قرون پول دستمون بیاد خونمون ک ساختیمو کامل کنیم
خودم هیچی ۲۰۰ ب پسرم
وایییی میگم پولمون رفته رو هوا واقعا برای سفر ها😭
بمن اینو گفته😭🫴🏻
سلام روزتون بخیر تا بعد از جنگ باید منتظر بمونیم برای استرداد الان هیچ راه ارتباطی با دبی نداریم پرواز ها هم مبلغی استرداد نکردن
من یه تومن به هر نفرمون داد کلا چهارتومن پدرمم شیش تومن بهمون داد داداشامم چهار زدن
۰صفر ب دخترم ۰ب خودم
خونتون کجاس
به خودم😂😂😂😂اون مال دوران عقد بود خواهر به بچم هم بدن بسه
نفری ۱ تومن به من و همسرم
به دخترم ۱و۵۰۰
هیچی دنبال یه موقعیتم یه تیکه بهشون بندازم احمقای خاک برسر
۱۰۰ هزار تومن به دخترم
۱۰ هزارتومن به خودم 😂
۲۰۰ ب من داد .۱۰۰ به پسرم
صفر تومان
۲تومن ب من
۱تومن پسرم
پدرمم ۴ ب من
۱تومن پسرم
کلا تقریبا ۵تومن
هیچی هیچ موقع ندادن .
امسال هم خیلی حالمو بد کردن اصلا نمیبخشمشون
نفری ۲۰۰ ب خودم و بچه ها
من ک راضی نبودم بده بازم دستش درد نکنه
100به خودم 100پسرم🤣
کوفت فعلا هیچی خودش رفته مسافرت خونه دختراش
هیچیییی
برا دخترم ازین سینکای اسباب بازی خریدن ازون مدل ۵تومنیاش
برا من۳تومن
منم دو دادم به مادرشوهرم ۱به خواهرشوهرام
ب خودم هیچی
ب شاهان ۲۰۰
ب پسر بزرگم ک ۸سالشه ۳۰۰
هیچی هیچ سالی نمیده
من پدر شوهر ندارم اصلا
عن تومن
هیچی 🫥🫥🫥🫥
مادر شوهر فقط میده ،امسال نگرفتم ازش🤪 چون از ته دل نبود عیدی دادنش
هیچیی
پنج
ب من و پسرم پونزده ملیون
هیچ..
پدر شوهر من عیدی میگیره
هیچ ...
گوز تومن😂😂
منم همینقد
ندارم فوت کرده
500 داد دخترم
هیچی والا توقع عیدی هم داشت
برا دخترم ی لباس گرفتن ۱۳۰۰
خودش نیاز ب عیدی داره
هیچی فداتشم ما کادو عروسی یا عقد و...هم هیچی نگرفتیم...جتی تا حالا کادو تولدم نگرفتم😂🫶
خوش بحالت پدر شوهر داری من نه پدر شوهر نه پدر دارم
۳ تومن کلا
400 به پسرام
500به دخترم
البته وضع خوبی داره خیلی خوب ولی خب نمیتونه زیاد بده😬 🤣
۱بخودم ۲۰۰به نوه ها زیادن
۳ تومن ب خودم
۱ ب پسرم
۱۵۰ پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.