خوردن یه بار تن ماهی بده هوس کردم ؟

۹ پاسخ

چند بار خوردم خیلی خوشمزه بود

من ک میخورم گاهی

یه کنسرو رو کامل نخور در حد رفع هوس بخور

من فکر کنم ۳ بار تا حالا خوردم ولی با فاصله زیاد و خیلی خیلی نه

خودشم من خورشتشو درست میکتم
پیازنگینی رو باروغن خود تن ماهی تفت میدم بعد ادویه زردچوبه و فلفل سیاه میزنم. بعد بهش سیب زمینی نگینی اضافه میکنم و باهم تفت میدم بعد رب اضافه میکنم .
لپه از قبل پخته شده روهم اضافه میکنم و اب جوش میریزم توش کمی ک جوش اومد تن ماهی رو اضافه میکنم و ۲۰ دقیقه ای اماده اس با برنج و زیتون ودوغ کنارش عالی میشه
دیروز برای ناهار درست کردم خوردم جات خالی
یبار اینجوری امتحانش کن عاشقش میشی

منم تاالان چندبار خوردم خیلی هم چسبیده بهم
باعشق وبدون استرس خوردم

نه بد نیست... تن ماهی رو خوب بجوشون و اینکه تو یک وعده تقریبا نصف قوطی رو میتونی بخوری
من یک بار خوردم

من یکبار تا الان خوردم

من چندبارخوردم

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وششم بارداری