۶ پاسخ

منم دیشب و امشب تقریبا تو یه ساعت مشخص همینطور شدم . در حد مثلا ۵ -۱۰ دقیقه بد میگیره . خودم متوجه میشم نفخه ولی ببخشید منم چیزی خارج نمیشه فقط اذیتم میکنه 😢

ادامس بخور شاید خوب باشه

یکم استراحت کن به خاطر همون نفخه طول میکشه تا خارج بشه

منم اینجوریم امروزم سونو بودم گفت مشکلی نیس استراحت کن

بعد غذا حبوباتی فاموتیدین میخورم من ! چون اگر نخورم از نفخ و شکم درد و معده درد داغوون میشم.

واسه نفخ زیاده من اینجور که میشم عرق نعنا و نبات و آبجوش رو قاطی میکنم میخورم خیلی بهتر میشم

سوال های مرتبط