سلام خانما تو بارداری به پهلو نخوابیم چی میشه؟

۷ پاسخ

از ماه چندم باید پهلو‌خوابید

ب پهلو بخواب

من همین الانشم طاق باز میخوابم
همش ب پهلوی چپ اذیت میشم

ار هفته ۲۱ روی کمر بخوابی بچه انقد وول میزنه مجبورت میکنه به پهلو بشی😂😂😂

زوده براش شما به پهلو همش خوابیدن.از ۱۹هفته ب پهلو باید باشی

ضرر داره خون رسانی و تنفس برا جنین مختل میشع

خون رسانی ب جنین کم میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙🩵 مامان پسرم💙🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری