مسخره ترین آزمایش دنیاروهم بدیموخلاص بشیم🫠🫠

تصویر
۱۲ پاسخ

من امروز صبح دادم اونقد که همه میگن مزه ش غیرقابل تحمل نیس
موقع خوردن خوبه میشه خوردش ولی من یکم بعدش حالم داشت بد میشد از شیرینی زیادش انگار یجوری شدم دراز کشیدم یکم بهتر شد تونستم خودمو کنترل کنم حالم بد نشه

من خیلی اذیت شدم حالم بدشد

باز مال تو پرتقالی مال من ساده بود

خیلی هم بد نیس. تازه من تو بارداری هم تو 3 ماه انجام دادم هم 7 ماه😅

من دیروز رفتم اصلا طعم بدی نداشت🥰

فکر کنم فقط منم که مزشو دوست داشتم و دوست دارم باز ازش بخورم🤣🤣🤣

اصلا سخت نیست عزیزم ب خودت سخت نگیرش

الان خوردم شربتشو😑😑😑

خداروشکر من ازش گذشتم

تو میتوانی 😅
زیاد سخت نیست داخل آزمایشگاه بشین راه نرو تا حالت بد نشه

من دیروز دادم تا دیشب گلوم و معدم میسوووخت

وای 🤢🤢🤢

سوال های مرتبط

مامان پـرنسـس🎀🧡 مامان پـرنسـس🎀🧡 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان 💞هانا💞 مامان 💞هانا💞 ۱۱ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان Radman👶🏻🩵 مامان Radman👶🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان هدیه 🩷 مامان هدیه 🩷 ۸ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان آقا ریزه مامان آقا ریزه ۸ ماهگی
مامان پسرک مامان پسرک روزهای ابتدایی تولد
مامان میراااث👶🤰 مامان میراااث👶🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری