من امروز صبح دادم اونقد که همه میگن مزه ش غیرقابل تحمل نیس
موقع خوردن خوبه میشه خوردش ولی من یکم بعدش حالم داشت بد میشد از شیرینی زیادش انگار یجوری شدم دراز کشیدم یکم بهتر شد تونستم خودمو کنترل کنم حالم بد نشه
من خیلی اذیت شدم حالم بدشد
باز مال تو پرتقالی مال من ساده بود
خیلی هم بد نیس. تازه من تو بارداری هم تو 3 ماه انجام دادم هم 7 ماه😅
من دیروز رفتم اصلا طعم بدی نداشت🥰
فکر کنم فقط منم که مزشو دوست داشتم و دوست دارم باز ازش بخورم🤣🤣🤣
اصلا سخت نیست عزیزم ب خودت سخت نگیرش
الان خوردم شربتشو😑😑😑
خداروشکر من ازش گذشتم
تو میتوانی 😅
زیاد سخت نیست داخل آزمایشگاه بشین راه نرو تا حالت بد نشه
من دیروز دادم تا دیشب گلوم و معدم میسوووخت
وای 🤢🤢🤢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.